yaf

yaf

yaf

چاپ بنر

 

چاپ بنر

بنر وینیل شبکه‌ای: همان‌طور که از نام این بنر پیداست، طراحی آن به صورت شبکه‌ای است و لذا جریان باد از میان آن عبور می‌کند. اگر در مناطقی که هوای آن‌جا مرطوب است می‌خواهید چاپ بنر را انجام دهید، توصیه می‌شود از همین مدل استفاده کنید، چرا که در برابر رطوبت، پارگی و… بسیار مقاوم است. چاپ، بنر وینیل شبکه‌ای چنان‌چه با رنگ مرغوب و دستگاه‌های پیشرفته انجام گیرد، نصب آن بدون نگرانی از آسیب‌های احتمالی همراه خواهد بود، زیرا مقاومت این جنس بنر بسیار بالاست. لمپوست بنر: این مدل بنر در برابر کشیدگی و تغییر شکل مقاوم است. در واقع چاپ بنر لمپوست به گونه‌ای انجام می‌شود که مقاوم باشد و همچنین در برابر عوامل بیرونی مثل باد انعطاف داشته باشد. نور خورشید نیز چاپ روی بنر را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و اشعه‌های خورشید رنگ آن را کدر و کم‌رنگ نمی‌کند. برای جلب توجه بیشتر پس از چاپِ بنر و نصب آن می‌توانید از پروژکتورهایی استفاده کنید که با نورپردازی جلوه بنر شما را دوچندان کنند.

بنر کره‌ای و بنر چینی

اگر برای اطلاع رسانی قصد چاپ بنر را دارید بهتر است بدانید این محصول به طور کلی به دو دسته چینی و کره‌ای تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها تنوعی ما بین 8 انس تا 13 انس دارند. اگر برای در دیدرس قرار دادن کوتاه مدت، بنر می‌خواهید، بهتر است از نمونه چینی استفاده کنید، چرا که قیمت ارزان‌تری دارد و برای مصارف کوتاه‌مدت مناسب است؛ اما اگر به دنبال کیفیت هستید و یا از بنر می‌خواهید به عنوان تابلوی سر در فروشگاه خود استفاده کنید، توصیه می‌شود از بنر کره‌ای بهره بگیرید. بنر کره‌ای از لحاظ کیفیت و مقاومت در درجه بالاتری از بنر چینی قرار دارد. اطلاع رسانی با انواع بنربرای اعلاناتی که ارگان‌های مختلف استفاده می‌کنند یا تبلیغاتی که در مراکز تجاری و اتوبان‌ها به نمایش می‌گذارند، امکان‌پذیر است، برای چاپ بنر با کیفیت عالی بهتر است از مرکزی اقدام کنید که از دستگاه‌های پیشرفته چاپی به این منظور استفاده می‌کنند.

رنگ مناسب برای چاپ بنر

حجم زیادی از بنرها را تصویر تشکیل می‌دهد و از این رو تصویر باید برای مخاطب جذاب باشد تا نظرش را جلب کند. امروزه دستگاه‌های پیشرفته در چاپ دیجیتال بنر بهترین کیفیت را ارائه می‌دهند اما ماندگاری طرح تا حد زیادی به جوهر و رنگ مصرفی بستگی دارد. با توجه به این موارد باید رنگی مناسب طرح و همچنین با کیفیت عالی و مرغوب در چاپ بنر استفاده شود. جوهرهای مختلفی امروزه در بازار برای این کار وجود دارند اما جوهرهای اروپایی و آمریکایی از لحاظ کیفی دوام بیشتری به نسبت جوهرهای ساخت آسیای شرقی دارند. بهتر است برای چاپ بنر از یک مرکز معتبر اقدام کنید که از جوهرهای مرغوب استفاده می‌کنند. چاپ-روی-چوب ویژگی‌های دستگاه چاپ بنر با کیفیت کار چاپِ بنر را در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. چاپی با کیفیت و وضوح بالا ارائه می‌دهد. دارای سیستم پرژ مجزا است و به همین علت در مصرف جوهر و رنگ صرفه جویی می‌کند. از لحاظ انرژی الکتریکی نیز کم‌مصرف است. دارای هیتر خشک کن است. نرم افزار راحت دارد. چروک‌های بنر،را حین چاپ،از بین می‌برد. بدون لرزش تصویری با کیفیت بالا چاپ می‌کند. سنسور رول بازکن دارد. و… .  

اصول چاپ بنر

یکی از مهم‌ترین اصولی که پیش از چاپ این محصول باید به آن توجه داشت انتخاب عکسی با کیفیت است. این امر خصوصا در بنرهای با سایز بزرگ اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در حقیقت هر چه عکس در ابعاد بزرگتری روی بنر، چاپ شود، به همان میزان از کیفیتش کاسته می‌شود. با توجه به این مسئله اگر عکسی را برای چاپِ بنر، در نظر دارید حتما به میزان وضوح آن و کیفیتش دقت کنید. اصل دیگری که باید رعایت شود، در نظر گرفتن حاشیه برای تصویر است. در هنگام طراحی بنر حتما تاکید داشته باشید که نصب و پانچ بنر در نظر گرفته شود، در غیر این‌صورت ممکن است بعد از چاپ بنر و نصب آن مشاهده کنید که قسمتی از بنر در دیدرس نیست.

مشخصات چاپ بنر | مشتریان هنر نوین

مشتریان هنر نوین بدون محدودیت می‌توانند بنر دلخواه خود را سفارش دهند و در کم‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند. مرکز چاپ، هنر نوین بدون محدودیت متراژ سفارش می‌پذیرد و لذا طول و عرض بنر را خود مشتری می‌تواند اعلام کند. برای برآورد قیمت چاپ بنر نیز محاسبات به صورت متر مربع صورت می‌گیرد و برای جلب رضایت مشتریان سفارشات در کم‌ترین زمان ممکن با قیمتی مناسب چاپ و ارسال می‌شوند. مجتمع چاپ هنر نوین انواع خدمات چاپ بنر را چه تبلیغاتی و چه به صورت سفارشی ارائه می‌دهد. این مرکز همچنین بیش از 1000 طرح متنوع به صورت آماده دارد که در اختیار مشتریان به عنوان پیش‌ فرض قرار می‌دهد. موضوعات چاپِ،بنر تنوع بالایی دارند و از میان آن‌ها می‌توان به بنر مخصوص ترحیم و تسلیت، خیرمقدم به حجاج و کربلایی‌ها، اعلام برنامه‌های مناسبتی مثل اعیاد، شهادت و رحلت معصومین، تبریک به ورزشکاران و… اشاره کرد. مجتمع چاپ هنر نوین افتخار همکاری با برندهایی نظیر: ال جی، سونی، میهن، کاله، کالبر، پگاه، مدیران خودرو، زر ماکارون، گلرنگ و… را که جزو برندهای معتبر هستند، داشته است و هم‌اکنون نیز آماده همکاری با کارخانجات، برندها، شرکت‌ها و موسسات مختلف با ارائه خدمت رضایت بخش و قیمت مناسب است.

چرا چاپ پلات لمینت؟

دستگاه‌هایی که برای چاپ دیجیتال به صورت جوهر افشان کار می‌کنند باتوجه به نوع جوهری که در آن‌ها استفاده می‌شود، دسته‌بندی می‌شوند. در این دسته‌بندی دستگاه‌هایی که از جوهر پایه آب استفاده می‌کنند به دستگاه‌های ایندور معروف هستند. دستگاه‌های ایندور چون از جوهری استفاده می‌کنند که پیگمنت ندارد، خیلی یک‌دست و روان هستند که باعث شده تا بتوان از هدهایی با کیفیت بسیار بالا در این دستگاه‌ها استفاده کرد که البته این موضوع ایرادی که دارد کم بودن عمر چاپ و حلال بودن رنگ و جوهر آن در برابر آب، رطوبت و عوامل محیطی این نوع چاپ را آسیب‌پذیر کرده است. برای اینکه این نقص و ایرادات را برطرف کرده باشند از پوشش لمینت برای روکش این نوع چاپ استفاده می‌شود و این دو موضوع در حقیقت مکمل همدیگر هستند. به همین دلیل لمینت را با نام کتد و یا پلات همراه کرده و آن را چاپ پلات لمینت یا چاپ کتد لمینت می‌نامند. برای این‌که چاپ انجام شده روی متریال به خوبی بنشیند از کوتینگ مخصوص جوهر پایه آب بهره برده می‌شود که به همین دلیل هم به کاغذ کتد معروف هستند. یعنی کاغذی که کتد مخصوص پرینت پایه آب دارد.

مزایای چاپ پلات لمینت

استفاده از لمینت، کار چاپ شده را در برابر آسیب‌های مختلفی مانند لک‌شدن، خط و خش، آفتاب خوردگی، سیاه شدگی، اشعه یو وی، رنگ پریدگی، پارگی، چین و چروک، چربی، اثر انگشت، رطوبت و صدمات احتمالی محافظت می‌کند و عمر این کارها را افزایش می‌دهد. علاوه‌بر این استفاده از چاپ پلات لمینت باعث افزایش زیبایی کار هم می‌شود. استفاده از نوع براق آن به دلیل شفاف بودن و براقیت باعث زنده‌تر دیده شدن رنگ‌های چاپ می‌شود و نوع مات آن جلوی رفلکس نور را گرفته و کیفیت چاپ را بهتر می‌کند که برای استفاده در فضای نمایشگاهی که نور فراوانی وجود دارد، بهترین گزینه است بنابراین برای استفاده در سازه‌هایی مانند پاپ آپ استند، رول آپ استند، میز کانتر، استند ایکس و… بهترین گزینه استفاده از لمینت مات است.

کاربرد چاپ پلات لمینت

چاپ پلات لمینت مختص فضای داخلی یا چاپ ایندور است و برای مواردی ازجمله چاپ نقشه، چاپ پوستر، چاپ کتد، چاپ فتو گلاسه، چاپ بوم، چاپ پی وی سی، چاپ برای سازه‌های نمایشگاهی مانند استند، پاپ آپ، میز کانتر، رول آپ و… کاربرد دارد. استفاده از چاپ کتد لمینت یا چاپ پلات لمینت برای بازاریابی و تبلیغات فضاهای داخلی به صورت قاب‌های دیواری یا ایستاده هم گزینه‌ی کاملا مناسبی است. از این نوع چاپ برای چاپ تصاویر با جزئیات بالا مانند بنرهای سایز متوسط در محیط‌های داخلی هم بهره برده می‌شود. همچنین برای کاربردهای دیگری مانند چاپ علائم و پوسترها، شیت معماری و مسابقات معماری می‌توان از آن استفاده کرد.

انواع لمینت

لمینت به دو نوع سرد و گرم دسته‌بندی می‌شود. لمینت سرد یک لایه‌ی پلاستیکی شفاف و چسب‌دار است که مانند لیبل و استیکر است. این لمینت برای چسبیدن روی سطح چاپ شده نیاز به گرما ندارد و تنها یک لایه است روی کار را پوشش داده و جلوه‌ای هنری دارد. این نوع لمینت نسبت به لمینت گرم، نازک‌تر، ظریف‌تر، تقریبا زیباتر و البته گران‌تر است. لمینت گرم نوع رایج لمینت است که به‌ دو صورت لمینت مات یا لمینت براق وجود دارد و معمولا برای کارهای بزرگ، به اصطلاح لارج فرمت یا پلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. یعنی در این چاپ از نوع لمینت گرم استفاده می‌شود. لمینت گرم از دو لایه‌ی پلاستیکی که چسب‌اندود شده‌اند تشکیل شده و در حالت گرم به مدیا چسبیده و با استفاده از دستگاه لمینیتور روی کار چاپ شده کشیده می‌شود. در واقع استفاده از گرما به این شکل است که بعد از انجام چاپ، کار بین دو لایه لمینت قرار می‌گیرد و با گرمای نزدیک به 100 درجه پرس می‌شود. تفاوت لمینت سرد با لمینت گرم، در استفاده از حرارت و به کار بردن یک لایه‌ی بسیار نازک است و می‌توان گفت که لمینت سرد مانند کار سلفون کشیدن است .

نحوه‌ی چاپ پلات لمینت

پلاتر یا دستگاه چاپ پلات، یک دستگاه چاپ دیجیتال جوهر افشان لارج فرمت است. این دستگاه از جوهر پایه آب استفاده می‌کند که برای چاپ فضای داخلی استفاده می‌شود. نحوه‌ی چاپ پلات لمینت از این مرحله شروع می‌شود که ابتدا فایل طراحی مورد نظر و سفارش شده به وسیله‌ی رایانه به ریزپردازنده دستگاه پلاتر منتقل می‌شود، سپس رنگ و جوهر از مخازن مخصوص خود با استفاده از هدها روی کاغذ مورد نظر چاپ می‌شوند. بعد از انجام چاپ برای حفاظت از چاپ انجام شده و جهت جلوگیری از رنگ پریدگی یا سایر موارد، بسته به سفارش مشتری روی آن لمینت مات و یا براق کشیده می‌شود.

قیمت چاپ پلات لمینت

قسمتی از این هزینه به چاپ کتد یا چاپ پلات مربوط است و قسمت دیگر به لمینت. هزینه‌ی لمینت به نوع آن از جمله سرد یا گرم، براق و یا مات بودن، ضخامت لمینت و… بستگی دارد و هزینه‌ی چاپ پلات به ضخامت کاغذ، کیفیت متریال، متراژ و موارد دیگر بستگی دارد. برای اطلاع از میزان دقیق هزینه‌ می‌توانید با شماره‌های درج شده در این مطلب تماس بگیرید.

کاربرد چاپ روی چوب

با مزایایی که این نوع چاپ دارد، به‌عنوان چاپ ماندگار روی سرویس خواب، کمد دیواری، بوفه، دیوار پوش و سقف پوش، نمای بیرونی ساختمان، میزهای چوبی، سیستم‌های دکوراتیو و مدرن، پازل‌های عریض از جنس چوب و موارد مشابه که در ساخت آن‌ها از چوب استفاده شده، به کار برده می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت چاپ روی چوب و MDF موارد مصرف مختلفی دارد، چه در بحث دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان مانند تخت و سرویس خواب، لوازم چوبی منزل، میز و کمد، بوفه، دیوارپوش‌ها، پارتیشن‌های چوبی و… چه در بحث‌های تبلیغاتی برای چاپ متن، شماره تماس، لوگو یا اطلاعات یک محصول و خدمات روی وسایل مختلف از جمله لوح تقدیر و تندیس، تابلوهای تبلیغاتی، ادوات موسیقی چوبی از جمله کاخن و گیتار، اسباب بازی‌های چوبی، انواع ساعت‌های چوبی، قاب عکس و شاسی، انواع جاکلیدی، ماکت سازی، لیت لیزری رومیزی و معمولی، زیر لیوانی چوبی و کلیه مصنوعات ساخته شده از چوب. چاپ روی چوب برای قاب عکس‌ها، پشت شیشه آکواریوم، استندهای نمایشگاهی، تابلوهای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها، مراکز خرید، مغازه‌ها و… هم امکان‌پذیر است.

خصوصیات چاپ بر روی چوب هنر نوین

مجتمع چاپ هنر نوین با افتخار خدمات چاپ روی چوب و MDF را با مشخصات زیر در بالاترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. – استفاده از دستگاه چاپ فلت بد یو وی flatbed uv printer که مناسب‌ترین دستگاه برای چاپ روی چوب و MDF است. – وضوح کیفیت چاپ تا ۱۴۴۰ dpi – انجام چاپ روی چوب در ابعاد ۲۵۴ در ۱۲۲ سانتی‌متر – امکان چاپ ۸ رنگ (۶ رنگ + وارنیش و سفید) مختلف – انجام چاپ روی چوب و MDF تا ضخامت ۱۰ سانتی‌متر – قابلیت انجام چاپ موضعی رنگ سفید و وارنیش    

مزایای چاپ روی چوب

چاپ روی چوب مزایای بسیاری دارد که باعث شده استفاده از آن بسیار طرفدار داشته باشد. مزایایی از جمله: – مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و در اثر رطوبت، گرما و یا سرما هیچ آسیبی نمی‌بیند. – گذشت زمان و عوامل محیطی دیگر روی این چاپ تاثیری ندارد و از بین نمی‌روند. – دارای دوام رنگ بسیار بالا است که با شستشو هم از بین نمی‌رود و به همین علت هم قابل استفاده در فضای بیرونی است. توضیحاتی درباره‌ی دستگاه مورد استفاده برای چاپ روی چوب چاپ فلت بد که با استفاده از جوهر یو وی (سالونت) انجام می‌شود کاربرد بسیاری دارد و از آن استفاده‌های زیادی می‌شود. جوهر این دستگاه قابلیت شستشو دارد چراکه برای خشک کردن جوهر آن از سیستم خشک کردن با اشعه‌ی یو وی استفاده می‌شود که این سیستم باعث ماندگار شدن رنگ این جوهر شده است. به دلیل داشتن این ماندگاری بسیار بالا، استفاده از این دستگاه توانسته در راس صنعت چاپ قرار بگیرد. از جوهر این دستگاه به عنوان ماندگارترین رنگ در چاپ هم یاد می‌شود. دستگاه چاپ فلت بد که اصطلاحا به آن چاپ یو وی هم گفته می‌شود، قابلیت چاپ روی هر نوع سطح صافی از جمله چوب، شیشه، استیل،MDF ، ورقه‌های گالوانیزه، پلکسی، اجسام تخت، سنگ، تابلوهای راهنما، آینه و… را دارد که بسته به نوع نیاز مشتری جنس ماده انتخاب می‌شود. فلت بد در واقع یک دستگاه جدید در حوزه‌ی چاپ لارج فرمت است که با ویژگی‌های بسیار خوب خود توانسته یک تحول شگرف را در صنعت چاپ رقم بزند. این دستگاه همان‌طور که گفته شد از تاثیرات جوهر و لامپ uv برای عرضه‌ی چاپی متفاوت و ماندگار روی چوب و MDF بهره می‌برد. این دستگاه با داشتن قابلیت چاپ روی اجسام سخت، تخت و همچنین مدیاهای نرم و رول توانسته دامنه‌ی گسترده‌ای از کاربردها را در صنعت چاپ دیجیتال و تبلیغات داشته باشد.

تخته شاسی

همین ویژگی‌ها، مزایا و امکانات باعث شده شیوه‌ی چاپ روی اکثر محصولات بهبود پیدا کند و امکان چاپ و تولید محصولات جدیدی هم به وجود آمده است. چاپ فلت بد یو وی را می‌توان یک راهکار جدید دانست که کار مخاطب را راحت می‌کند. کافی است تنها طرح خود را ارائه دهید تا پرینت این طرح را روی چوب و MDF داشته باشید. چاپ روی چوب و MDF که با دستگاه فلت بد یو وی انجام می‌شود ضد آب است چراکه معمولا با پوشش یو وی ارائه می‌شود.

مجتمع چاپ هنر نوین

مجتمع چاپ هنر نوین امکانات چاپ روی چوب را با تجهیزات کامل خود فراهم کرده است و با چاپ‌خانه‌ی کاملا مجهز خود امکان چاپ تصاویر دلخواه شما به صورت سفارشی و مستقیم بدون هیچ واسطه‌ای را فراهم آورده است. شما می‌توانید با شماره‌های درج شده در این مطلب تماس بگیرید تا از مشاوره‌ی رایگان خدمات این مرکز استفاده کنید.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۱:۰۸ | نویسنده : pari | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.