yaf

yaf

yaf

لوله گالوانیزه گرم از چیستی تا مزایا و قیمت فروش تولید کننده

 قیمت این لوله ها نسبت به دیگر لوله ها کمی بیشتر می باشد، به همین دلیل در همه ی پروژه ها از این لوله ها استفاده نمی شود.

لوله های گالوانیزه در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند. لوله ها انواع مختلفی دارند، لوله گالوانیزه یکی از مدل های انواع لوله می باشد. این لوله ها ویژگی های خاصی دارند و برای شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله های گالوانیزه از آهن یا فولاد ساخته می شوند و سپس به وسیله ی فلز روی پوشش داده می شوند. به این عمل (پوشش لوله ها با روی) گالوانیزاسیون می گویند. گالوانیزاسیون کردن لوله ها مزایای زیادی دارد.

گالوانیزاسیون برای افزایش مقاومت لوله ها در برابر خوردگی و زنگ زدگی در شرایط محیطی مرطوب و با حضور مواد خورنده انجام می شود. هر یک از شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لوله های گالوانیزه می توانید به لوله گالوانیزه گرم مراجعه کنید.

لوله برق، تولید کننده لوله گالوانیزه گرم
تولید کننده لوله گالوانیزه گرم ، لوله های گالوانیزه مقاومت بالایی دارند و همین مقاومت باعث کاهش هزینه نگهداری آنها می شود. همانطور که گفته شد قیمت لوله های گالوانیزه نسبت به دیگر محصولات مشابه کمی گرانتر است اما در بسیاری از پروژه ها استفاده از این لوله ها صرفه اقتصادی دارد؛ زیرا هزینه نگهداری از این لوله ها بسیار پایین می باشد.

لوله های گالوانیزه در مکان های مختلف قابل استفاده هستند اما بیشترین کاربرد آنها در خطوط انتقال آب و فاضلاب شهری می باشد.

علاوه بر آن در پروژه های کشاورزی نیز از این لوله های گالوانیزه استفاده می شود. لوله های گالوانیزه بسیار قابل اطمینان هستند به همین دلیل از آنها در خطوط انتقال گاز نیز استفاده می شود. از دیگر کاربردهای لوله گالوانیزه که با فعالیت های گفته شده کمی متفاوت است، ساخت گلخانه و دکل های مخابراتی می باشد.

قیمت لوله گالوانیزه گرم

لوله سپند
قیمت لوله گالوانیزه گرم
قیمت لوله گالوانیزه گرم، در چند ماه اخیر قیمت همه ی اجناس به صورت روزانه تغییر می کند. قیمت لوله های گالوانیزه نیز مانند همه ی اجناس به دلیل نوسانات بازار به صورت روزانه تغییر می کند. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که روی قیمت لوله های گالوانیزه تاثیر می گذارد. در ادامه به چند نمونه از این عوامل اشاره خواهیم کرد.

عوامل موثر در تغییر قیمت لوله گالوانیزه
– قیمت آهن
– قیمت فولاد
– قیمت روی
– قیمت انواع فلزات
– قیمت لوله گالوانیزه در بازارهای جهانی و… .

علاوه بر عوامل ذکر شده در قسمت بالا نوع، اندازه، ضخامت، قطر و… نیز در قیمت لوله گالوانیزه تاثیر دارد. اگر قصد خرید لوله گالوانیزه را دارید می توانید از طریق مراجعه به کارشناسان ما از قیمت لوله گالوانیزه گرم مطلع شوید.

فروش لوله گالوانیزه گرم
فروش لوله گالوانیزه گرم، لوله های گالوانیزه به صورت کلی به دو بخش لوله گالوانیزه گرم و لوله گالوانیزه سرد تقسیم می شوند. در مراحل تولید لوله های گالوانیزه گرم محصول را در وان های روی مذاب با دمای 460 درجه سانتی گراد قرار می دهند.

لوله ها در روی غوطه ور هستند و سپس از وان خارج می شوند. بعد از خروج از وان لایه ی روی با اکسیژن و کربن واکنش می دهد. فولاد نیز با روی مذاب واکنش می دهد و چند لایه ی مرکب از آهن و روی تشکیل می شود.

لایه های ایجاد شده روی سطح فولاد باعث مقاومت لوله در برابر خوردگی، زنگ زدگی و سایش می شوند. فرآیند گالوانیزاسیون در دمای بالا صورت می گیرد و مولکول های آهن و روی را با هم درگیر می کند، فلز روی در آهن نفوذ کرده و میزان محافظت و عمر محصول را بالا می برد.

عمر این لوله ها بیشتر از لوله های گالوانیزه سرد می باشد. معمولا عمر لوله های گالوانیزه گرم 25 تا 30 سال می باشد. ضخامت لایه گالوانیزه قرار گرفته روی لوله ی گالوانیزه گرم بین 40 الی 120 میکرون می باشد. میزان روی پذیری به سایز و ضخامت محصول بستگی دارد و در لوله های مختلف متغیر می باشد. لوله های گالوانیزه گرم معمولا طوسی رنگ هستند و ظاهری مات و کدر دارند.

سطح این لوله ها صاف و یکدست نمی باشد. این روش گالوانیزاسیون معمولا برای محصولات آهنی که در محیط ها و فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرند استفاده می شود. از فلزاتی که با این روش گالوانیزاسیون می شوند برای ساخت دکل های مخابراتی، گارد ریل جاده ها، دکل فشار برق قوی، لوله های آب با ضخامت بالا و تیرهای برق استفاده می شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


تاریخ : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۲:۴۵:۴۳ | نویسنده : pari | نظرات (0)نظرات (0)
[ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By 123blog.ir:.